onyktert innan tvättdag = dåligt

Jag är döende, tio i sju gick alarmet igång denna morgon, det var dags för att tvätta. Det blev inte helt nyktert igår och jag förstår inte riktigt varför jag envisas med att dricka. Saker som gör att man är döende morgonen efter borde inte få vara goda.

Hursom. Jag och T var på lite festligheter hemma hos en snubbe, vars namn jag aldrig lär mig och definitivt aldrig kommer lära mig att stava till. Det var vattenpipa, musik och youtube som var mittpunkterna under kvällen. Jag drack folköl och trivdes bra i sällskapet. T fick sedan för sig att vi skulle till Babyl så sagt och gjort.
Framme på Babyl så ställer T ner en drink framför näsan på mig som han varit snäll och köpt även att jag inte bad honom. Nackdelen var bara att det var en Orgasm, som innehåller Dooley’s, som i sin tur innehåller laktos. Jag snodde till mig hans öl istället och han bytte sin drinken med Sigges öl. Senare fick jag istället en Sex on the Beach, moreless den enda drink som jag tål.
Det var möhippa eller födelsedagsparty bredvid oss och att se tjocka kvinnor i 40+ åldern som dricker tequila är ingenting som jag önskar uppleva igen. Var försvann självrespekten? Att de dessutom blandade proteindrinkar på puben fick mig att undra vad 40års-kriser kan göra med människor. De var definitivt inte några träningsnarkomaner som blandade och drack.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0