meche <3

Helgen har som bekant kommit och gått. Den tillbringades i Mönsterås och hade säkert varit roligare om jag intagit större mängder alkohol, men då jag inte längre verkar tycka att det är roligt med så mycket dricka så var jag nyktrast på festen och det är väl kanske aldrig riktigt någon hitt. Får väl skylla mig själv för mina löjliga försök till att vara nyttig, eller vad det nu är jag håller på med. Slipper känna mig som ett mongo dagen efter när jag inte kommer upp ur sängen kanske? Jag vet faktiskt inte.

Idag skippade jag min tenta, pga katten. Nu har Meche kissat inne fyra gånger på mindre än två dagar och det går verkligen inte längre. VI har försökt med allt, men hon slickar på citronen och gosar med plasten så nu ger jag upp. Jag har lipat i timmar och insett att om jag inte hittar någon som kan ta över henne så måste jag avliva henne. Jag vill verkligen inte avliva min minsta bebis, katten som alltid vill dela säng, sova i knät och mysa. Hon är helt underbar på alla sätt och vis förutom att hon kissar inomhus.
Jag tror att allt skulle lösa sig om hon bara kunde få gå ut, men det går liksom inte att genomföra i en vindsvåning, jag vill inte ha henne springandes på taket.

Så om någon är intresserad av en av världens goaste katter och kan erbjuda henne ett liv som utekatt så hör av er! Eller om ni känner någon som skulle kunna vara intresserad.




Kommentarer
Postat av: Sugarangel

Ni har inte tänkt på att det finns katthem/härbärgen som ni kan lämna henne till??

2009-05-26 @ 21:16:18
URL: http://sugarangel.blogg.se/
Postat av: lisa

ååå ):

2009-05-27 @ 11:08:34
URL: http://birdcatcher.blogg.se/
Postat av: linda

Rebecca: Katthemmet vill ha typ 800-900kr i betalt för att ta emot henne och jag har tyvärr inte de pengarna då jag inte har något sommarjobb i sommar. :( Kollade upp det för länge sedan.

2009-05-27 @ 17:40:41
URL: http://antithesis.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag ska leta med ljus och lykta efter ett ute-hem.

Usch usch vad hemskt :(

Vi måste lösa det här Linda! Kan inte dina föräldrar ta henne? Dina mor/(far)föräldrar som du bodde hos innan du flyttade?



Åhhhh, KRAM TILL DIG!

2009-05-27 @ 22:31:28
URL: http://hallonsemla.devote.se/
Postat av: Amanda

Hon kanske har urinsten eller urinvägsinfektion? Birk kissade inne överallt när han hade det.

Hoppas allt löser sig <3

2009-06-08 @ 22:34:42
URL: http://queenpanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0