Te Frossa


Min favoritbutik, TeFrossa, ger nu alla som länkar till dem 10% rabatt när man handlar hos dem. Hjälp dem att få lite reklam och köp hem lite nytt sommarete nu! Här hittar du mer information om hur man ska göra för att bli länkvän med dem.
Själv ska jag nog lägga en beställning på Mosebacke, Skärgårdsnatt och Vårfint så fort pengarna trillar in på kontot.


Skärgårdsnatt: "Sencha-te smaksatt
med smultron, blåbär, grenadine.
Vackert dekorerat med smultron, blåbär,
gojibär och björnbärsblad."





Nu ska jag koka mig en kopp Japansk Lycka och sätta mig med allt plugg inför tentan. Det blir inget stall för min del idag, jag måste verkligen plugga ikväll.
Aja, seså! Klicka på bilden och in på sidan med er nu!

Kommentarer
Postat av: Linnea

japansk lycka låter helmysigt :)

2009-05-08 @ 14:21:43
URL: http://aegypt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0