trams

Klockan visar snart halv ett. Jag har hunnit med att tvätta, städa och plugga klart ett kapitel. Har även lagat mat samt ätit denna. Nu väntar jag på att Jenny ska komma över och då är det mer plugg som gäller.

Sitter i ärvda byxor, av den som är bäst att ärva av. Erik såklart. Har dock klippt av dem lite då de var helt söndertrampade ner till. Det ser verkligen ut som pojkvänsjeans och det ska väl tydligen vara mode nu?
Dock så är det både målarfärg och nagellack på dem. Fick för mig att skriva hultsfred -08 på dem förra året med nagellack då det var någon som kastade in en sådan burk i campet.
När det gäller byxor så måste jag snart slita på mig fyra stycken för att fånga dessa på kort och bli av med dem på tradera. Känns onödigt att slänga byxor som i princip är helt nya när man istället kanske kan tjäna några kronor på dem. Måste bara få tummen ur till det..

Igår var det styrketräning av armar, mage samt rygg som gällde. Sedan så letade vi oss ner till relax-avdelningen där vi bubblade och badade ångbastu. Bubblet var kallt och bastun var tillhåll för feta, håriga gubbar. Golvet i trappan ner till relax-avdelningen var inte det trevligaste men det var väl egentligen helt okej där nere. Får väl smita ner när det bara är öppet för tjejer någon dag, så att man slipper en massa håriga magar och män som kliar sig i skrevet.
Vi åkte även rutschkana efteråt och jag fann det faktiskt riktigt roligt! I vanliga fall så brukar jag lyckas stanna i dessa jävla kanor, eller skrapa upp hela ryggraden, men igår så kom jag ner fort och hel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0