Trädgårn och kooky



Halv två var klockan när jag damp ner på en filt i gräset hemma hos Karin. Vid sju gick jag därifrån för att äta grillat hemma hos Jenny. Vi hade då hunnit plugga minimalt, pratat en massa, spela mini Mig, ätit glass, och bara njutit av solen. Jag lyckades mer eller mindre bränna ryggen så den var röd under kvällen.
Efter god mat hos Jenny så fick vi skjuts hem till mig där vi gjorde oss iordning för att sedan gå till Trädgårn. Där var det självklart överfullt men vi klämde oss ner och avnöjt en öl. Bakom oss var det svensexa och där höll gubbarna igång må jag säga. Sjöng och skrålade, skrattade och klättrade på borden, roligt att se dem ha så roligt, undrar dock hur de mår idag..
Vi begav oss sedan till Carl Johan där det var dags för Kooky, men vi råkade komma dit en halvtimme innan det var dags att få igång musiken. Inte mig emot, vi tog varsin filt och satte oss ute med en dricka och pratade.
Klockan tolv så rörde jag mig hemåt, i sällskap med T som varit på annat håll under kvällen.
Trevlig kväll, det får allt bli Trädgårn någon eftermiddag i solen så att jag verkligen kan få se hur mysigt det kan vara där.

Idag blir det plugg, träning och kanske, förhoppningsvis, en sväng till stallet. Imorgon är det ju nämligen bara en vecka kvar till tenta. Usch, ångesten är inte långt borta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0