söndagslunk

Tvätten är klar, eller ja, den var klar redan vid elva, halv tolv. Sedan dess så har inte mycket hänt. jag tvingade T att gå ner och köpa O'boy och sedan har vi tittat på film och jag har pluggat lite, på tok för lite.
T har byggt en koja till katterna av alla kartonger som vi fick bröd i. Anastacia gillade den som fan! Så fort Meche kommer i närheten och försöker ta sig in så får hon en käftsmäll och kommer springande tillbaka till mig, stackaren.


Jag har lagat mat och det blev samma som igår, köttfärsås och spagetti. Tror dock att det blev lite godare idag. Tänkte att jag ska mig iväg till gymmet nu. Behöver verkligen duscha men då kan jag ju lika gärna passa på att svetta ner mig lite extra innan jag tar en skön dusch. Resterande dag blir det plugg och slutet på filmen när T kommer hem från repet. Imorgon är det tenta och klarar jag inte den så får jag göra om den efter sommaren.


Kommentarer
Postat av: K

Jag håller tummarna för dig! <3

2009-05-11 @ 00:52:47
URL: http://frontalkrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0