rubrik

Igår så var det sista gången jag arbetade tillsammans med gruppen i skolan. Seminariumet gick rätt bra och vi är nog godkända nu. Vi hade planerat att grila tillsammans ett tag och igår efter seminariumet så blev det av. Korv med bröd i fint sällskap, dock lite för kallt för min smak.

Jag var iväg till stallet i någon timme på eftermiddagen och hjälpte till. Lasttränade och mös med hästarna mest. Lyckades kliva av på rätt hållplats och allt till och med, så nu kan jag åka buss fler gånger!
Det blev någon form av fest hemma hos oss på kvällen. T hade tagit med sig en bandmedlem hem och det dök upp en till med tillhörande flickvän sedan. Vi drack vin, pratade och lyssnade på musik i stort. Jag fick i mig tre öl och vaknade upp bakfull idag.

Joggade 4km idag med och sedan så badade jag med T, Karin, Jenny och Ts bandmedlem Sigge. Nytta och nöje på en och samma gång. Karin hade hela bilden full med bröd till mig och T. Hon har tyckt synd om oss ett tag nu för att vi inte haft pengar till mat så hon räddade oss ur vår knipa. Fem kartonger/lådor med bröd fick vi hem, så nu är hela frysen full. Det finns allt ifrån grov bröd till toastbröd och fikabröd. Jag är fett glad och ger all min kärlek till Karin idag! Det är nästan så att jag borde sätta in en dagens ros i tidningen till henne, men jag tror att hon skulle missa den..
Har lagat spagetti och köttfärsås till mig och T, han godkände det och åt upp allt som fanns kvar när jag tagit. Nu sitter jag och väntar på att vi ska iväg på lite festligheter ikväll med, har dock inte råd att vara bakfull imorgon då jag verkligen måste plugga samt tvätta vid sju på morgonen.

Det blev ingen minneskonsert idag som ni antagligen märkt av inlägget, vädret ville inte riktigt och nja.. Nej, det blev bara inte av typ.

Kommentarer
Postat av: k

haha lika bra det där med tidningen för nä, du har rätt. Jag skulle missat den ;) men nöjet är på min sida, man ska inte behöva gå runt och ha ångest hela tiden och kan jag bidra med något så gör jag <3

2009-05-10 @ 12:43:35
URL: http://frontalkrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0