rent hus

Jag bad T att göra frukost till mig på morgonen, han klev snällare än vad jag förväntat mig upp och satte igång med det. Själv sov jag vidare tills dess att han kom in med en gudomligt god frukost på sängen till oss två. <3



Idag har jag fått lite plugg ur världen, tvättat en del och även städat. Tänkte att jag skulle städa imorgon innan vi åker då T ska ha hit lite folk för film ikväll och det brukar resultera i att det är chips på hela golvet. Kunde dock inte hålla mig själv i styr så nu är det städat, får väl dra fram damsugaren en snabbis imorgon också.
Väntar på att Jenny och Karin ska komma hem, ska höra av mig till Malin och Hannele och se om flickorna är sugna på en fika någonstans där det är öppet en röd dag som denna.
Ikväll blir det nog lite filmmys och imorgon bär det av hem till Småland. Jag, T, Karin och Jenny placerar oss i en bil och blir borta tills på söndag. T kommer dock stanna kvar då han börjar jobba på måndag och ska jobba där hela sommare. Känns lite tungt att få spendera sommaren själv, utan honom i lägenheten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0