onyttigheter

Gårdagen: Det började med att T och Adam ville spela så där satt vi med varsin laptop i knät och nördade.


Karin och Jenny kom över och vi satt hos oss och lyssnade på musik rätt länge. Begav oss sedan till folkparken då T ville träffa sin bandpolare och därefter bagav vi oss hem till Karin. Träffade hennes underbara mamma och styvpappa på spårvagnen. Det blev inte så länge vi satt uppe. Innan halv ett kom vi i säng, men jag och Karin fick oss en fin pratstund över några cigg innan sängdags. Jag hade trevligt och då jag inte var så sugen på att supa skallen i bitar, eller rättare sagt knappt dricka alls eller vara utomhus så är jag glad över hur kvällen slutade.
Vi bjuder iaf på oss själva vi:



Idag har vi legat i strömsparken, ätit pizza och bara myst hela dagen. Fräknarna frodas och jag mår sjukt bra i värmen och sällskapet. Nu sitter jag och Adam och lyssnar på Arch Enemy samtidigt som vi väntar in T och Karin som är påväg hit. Det blir mys med godis, lite dricka samt ost och kex ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0