ny vecka, nya tag

Jag börjar veckan med att snooza en timme, vaknar upp med ännu ondare i örat och inser att jag varken har tid eller att det skulle vara smart att träna idag. Vid tolv måste jag ta pendeln till skolan, dags för gruppmöte då arbetet ska in imorgon. Hoppas verkligen att vi hinner klart idag, jag lär knappt ha tid att skriva på ngt ikväll iaf. Ikväll har jag kvällskursen och det är redovisning i Campushallen som gäller. Vi ska redovisa en lektion som vi har planerat och jag är skeptisk till vad vi åstadkommit då vi har träffats så fruktansvärt lite.
Hursom, det är en ny vecka nu och om en vecka så har jag tentan. Det blir stenhårt pluggande den här veckan och det är väl lika bra det, jag har ju inte en enda krona över till att göra ngt annat för.

Ska sätta mig med exempeltentan ett tag nu, sedan måste jag hoppa in i duschen och bege mig till skolan. Jag nästan håller tummarna för att det ska regna hela veckan så att jag inte har ngt annat val än att sitta inne och plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0