magnum mayan mystica och tentaplugg

Nä, tanken var att jag skulle tagit mig iväg till gymet nu vid två, men det blir andra planer. Jag ska äta sista glassen för denna månad och plugga så mycket som möjligt fram tills klockan fem istället. Självklart får det bli en Magnum Mayan Mystica som har kommit att bli min favorit i glassdisken. Tyvärr är det väl inte bästa glassen när man är laktosis, men fasen så god den är!

Tjugo i tolv lämnade vi in arbetet idag, tolv var deadline så vi hade faktiskt hela tjugo minuter till godo. Imorgon och på torsdag ska vi träffas för att prata ihop oss om fredagens seminarium och opponeringen.
Vid tio över fem så kommer Karin och hämtar mig idag, då ska vi ut till stallet och jag hoppas verkligen att vädret har kommit på andra tankar vid det laget. Att rida i regn och blåst är ingen underbar kombination för varken ryttare eller häst tyvärr.

Aja, plugg vare. Glass, en kopp varm te och plugg i ca. tre timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0