london



Tog lite sällskap med T imorse när jag skulle till tåget och han till jobbet. Detta gjorde att jag blev väldigt tidig och därav såsade mig fram genom allén.
Föreläsning om statistik, rätt intressant och jag håller tummarna för att den här delkursen är lättare än den förra. Den borde ju vara det, dels för att den är mindre och dels för att de båda böckerna behandlar i stort sett samma sak, på ett begripligt språk och sätt. Vi skrev in oss i grupper och jag fick papper på uppgiften vi ska göra, skönt att slippa läsa på datorn.

Nu har jag både hunnit laga mat samt äta. Funderar på att sova en liten stund på soffan men jag borde sätta mig och
plugga. Vid sex är det träning som gäller och idag blir det styrketräning av armar, mage och rygg.
Har målat naglarna röda också, lite färg så här på våren kan väl inte skada? 53 London från Mavla. Nu ska jag bara försöka se till att det inte försvinner på tio minuter, som det brukar ha en tendens att göra. Får måla andra lagret efter träningen ikväll, så att det första hinner att torka.

Lie to me ikväll och imorgon är jag ledig, då ska jag passa på att tvätta lite (så att det slipper bli så mycket att tvätta varje gång) och städa, det behövs verkligen. Plugga en hel del ska jag hinna med också, läsa i boken samt skriva portfolio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0