jenny och glass får mig att må bättre igen

Sånt man gör när man mår skit och egentligen borde skriva tenta, dvs igår eftermiddag/kväll.
Jenny tog med mig till Halvars där vi köpte god glass och satte oss i solen för att njuta.




Sedan hamnade vi hemma hos henne där det bjöds på grekisk sallad. Rickard var hemma på besök, han satt och rökte med oss en stund och pratade strunt. Inger ville spela kort men jag övertalade dem till att spela Yatzy så det blev två parti till glassen och jordgubbarna som Inger bjöd på till efterrätt.
Jenny följde med mig hem och tanken var en taknatt men vi somnade gott under varsitt täcke i sängen redan vid tolv.

Idag har jag varit i skolan, vi kom inte så långt men en liten bit på vägen iaf. Nu har jag suttit med tentaplugget i två timmar. Tänkte att jag skulle ta mig ut och springa nu vid 18 men då började det självklart regna så det får bli lite plugg till och sedan en runda. Vill springa ute idag och inte på gymmet, i värsta fall så får jag väl springa i regnet, kan vara skönt det med ibland.

Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Tack =)

Oh, Halvars vad gott!

2009-05-27 @ 12:44:14
URL: http://beatas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0