hur vet jag resultatet redan nu?

Nej, det gick inte vägen. Detta vet jag genom vetskapen om att jag inte svarade på så pass många frågor att jag skulle kunna få ihop till poängen som behövdes för att få G. Det får bli omtenta för mig, men nu är det över för ett litet tag och imorgon kör en ny delkurs igång. Det ska bli skönt att få läsa och arbeta med något annat ett tag. Inte för att jag tycker detta har varit ointressant eller direkt tråkigt, men det har varit så stort så att man tröttnar bara man lyfter alla böcker på en och samma gång.
T är hemma idag och jag fick toast när jag kom hem vid kvart över tio. Vi tittade på Låt den rätte komma in. Boken är mycket bättre men jag vågar faktiskt säga att filmen var bra, och jag som inte ens gillar svenska filmer i vanliga fall. För er som inte läst boken så rekomenderar jag den starkt!

Nu har jag precis tagit en dusch efter dagens träning. 15min på löpbandet och 25min på crosstrainern. Därefter tränade jag lite mage och rygg innan jag strechade och begav mig hem.

Ska snart slänga i mig lite mat och bege mig tillbaka till Linköping och universitetet igen. T ligger i soffan och kollar på Zeitgeist just nu. Måste kika på de filmerna snart igen. Någon som är intresserad av en Zeitgeist-kväll?

Kommentarer
Postat av: Karin

Har hunnit att komma ihåg men direkt glömma bort igen att ringa dig o fråga hur det gick typ 30 ggr idag. Men då vet jag, synd :/ skönt dock med något annat att ha tankarna på ett tag nu. Love <3

2009-05-12 @ 00:25:49
URL: http://frontalkrock.blogg.se/
Postat av: Sugar

Låt den rätte komma in, boken är äckligt bra! Filmen är helt okej men hade velat att de gjort den mer grotesk ^^ Lite för barnvänligt, men man får väl som sagt ha lite överseende då det är en svensk film ^^

2009-05-12 @ 11:01:41
URL: http://sugarangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0