grillkväll

Det började regna och vi bestämde oss därav att grilla på taket. Jag skyller på Sands övertalningsförmåga. Det rök in en hel del men det mesta är nog utvädrat nu tror jag, vi som sitter här inne känner inte av röken här inne längre iaf så att säga.
Engångsgrill är bra för att grilla korv på, vi fick steka köttet efter ett tag, men det smakade grill iaf och det är ju huvudsaken.
Nu ska de spela tvspel och jag ska försöka att hålla mig därifrån ett tag, behöver nämligen skriva lite till på min portfolio.


tore leker med osten


fruktansvärt söta terése


grillning på taket pågår


sand och jag

Kommentarer
Postat av: Terése

Victor leker marulk? thank you for the länk!

2009-05-20 @ 21:57:27
URL: http://teresesteckningsblogg.blogspot.com
Postat av: Oscar

YES, SKÄGGET ÄR INTAKT!

2009-05-20 @ 22:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0