dags för tenta

Det här är inte lockande alls, jag fryser för att jag är så fruktansvärt trött och jag vill inget hellre än att krypa ner under täcket bredvid T igen. Det var varmt och mysigt där och jag hade behövt några timmars sömn till.
Upp kom jag iaf, även om jag trodde att jag försovit mig då det var så ljust i rummet, solen skiner nämligen rakt in på morgonen. Varmvattnet fungerar tydligen inte så jag får duscha en annan gång, tur att jag gjorde det igårkväll.
Ska bege mig mot tåget snart för att ta mig till skolan. Vid åtta skriver jag tentan. Det är omtenta men då jag inte gjorde den första så tänker jag inte gråta floder om jag inte klarar denna, jag får väl tillåta mig själv till att misslyckas första gången. Har pluggat på tok, på tok för lite. Har bara inte haft lust och jag får tyvärr inte in något i skallen om jag tvingar mig själv till att plugga. Det rinner bara ut genom andra örat lika snabbt och jag kommer på mig själv med att fundera på allt annat när jag läser, vilket leder till att jag måste läsa om allt.

Hoppas jag har det överstökat snabbt, till tolv lär jag nog inte sitta iaf. Ska hem och träna sedan är tanken, om jag inte somnar vill säga, risken för det är stor.
Har kvällskurs ikväll, gruppmöte där vi måste komma fram till vad vi ska laga för mat nästa vecka. Jag har inte en enda idé så jag hoppas att någon av de andra har en toppenbra idé så att man slipper sitta i skolan hela natten.

Nehe, borsta tänderna och ge mig iväg var det. Hoppas ni fortfarande sover gott i varma sängar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0