dags för ny bikini?

Jag har upptäckt ett problem nu när sommaren närmar sig. Mina bikinis har fått för sig att förlora passformen helt och jag lyckas inte få dem att bli normala igen. Köpte mig två nya förra sommaren och ingen av dessa två går nu att använda, värt. Man ska nog inte tvätta dem i något annat än handtvätt, är väl det som jag lyckats göra fel. De ska förvisso tåla vanlig tvätt i 40grader men nästa gång blir det handtvätt för min del, så att jag är på den säkra sidan.
Får väl flörta lite med min mamma och se om hon vill sponsra mig med en ny i år. Har självklart redan hittat en perfekt, på H&M.



Halterneckbh: Fodrade kupor med uttagbara inlägg. Knyt i nacken och ryggen. 98kr
Underdel: 98kr

Kommentarer
Postat av: k

Snygg OCH billig! :O

2009-05-07 @ 21:45:49
URL: http://frontalkrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0