AA saknad

Inatt har jag sovit i elva, om inte tolv, timmar. Jag kommer nog aldrig mer att lyckas somna igen..
Dagen har jag ägnat åt att skriva på min portfolio i Fysisk aktivitet och hälsa. Det är inte mycket kvar nu och jag känner att jag kommer att ha den fixat tills på fredag innan vi åker, bra där.

Ska alldeles strax bege mig ut till stallet för att ta en tur med Birgitta och antagligen träna småfisarna lite. Solen skiner utanför fönstret just nu och jag hoppas att vädret håller i sig resten av dagen.

Sitter i övrigt och kikar på bilder som Alexandra lägger upp på sin bdb och jag inser hur mycket jag saknar henne och Amanda. Jag saknar Emmaboda, även att det ser ut som om man kommit till sista stället på jorden när man kliver av på stationen. Jag saknar festerna hemma hos Alexanda, festerna hos Amanda, festerna hos T när han bodde i Emmaboda och festerna i lägenheten. Nä, jag får helt enkelt ta mig i kragen och börja spara de slantarna jag inte har, så att jag kan åka ner och hälsa på dem någon gång.




Nu ska jag fortsätta att dricka min coola och skriva lite till på portfolion innan jag beger mig av mot stallet. Ikväll är det House och förhoppningsvis en joggingrunda som står på schemat.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

oh sötnos darling! jag saknar dig massa också. vi kanske kan samla ihop lite och hjälpas åt så att du kan ta dig hit! vore supermysigt verkligen!

2009-05-19 @ 13:46:12
Postat av: linda

jag kanske får tillbaka (kommer inte ihåg hur mycket jag kommer få tillbaka) på skatten så att jag kan undvara lite och komma ner :)

2009-05-19 @ 13:50:45
URL: http://antithesis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0