090527

Försov mig idag, men när jag väl kom till skolan så kom vi faktiskt rätt långt på arbetet när vi väl fattade hur vi skulle göra. Förhoppningsvis blir vi klara imorgon, annars är det nog bara pyttelite som resterande gruppmedlemmar behöver finslipa på under fredagen.
När jag var tillbaka i Norrköping så mötte jag upp Karin och Johan, Johan spontanhandlade en kamera och Maria kom med Nea. Karin skulle fotografera lillfisen och jag hakade på. Jenny kom förbi och jag hade mest bara trevligt under de timmar som flöt förbi.


bilderna snodda av Karin


Var iväg och tränade kondition innan. 20min intervallträning på löpbandet och sedan 30min crosstrainer, nu jävlar ska jag få upp konditionen igen! Rolke ska visa mig sin runda om ett tag, 8km på trekvart ungefär, låter som en perfekt runda i mina öron.
Nu har jag duschat och kikar på TV, En skräddarsydd lillasyster på fyran, samtidigt som jag lyssnar på Regina Spektor. Stacia ligger i mitt knä och kurar pälsen av sig, jag ska göra mig en kopp te snart och se om jag orkar plugga lite med.
Imorgon eftermiddag åker jag hem till Mönsterås, träffa T, kanske gå på Palace Springbreak och äta på restaurang med släkten. Saknar min pojk fruktansvärt mycket faktiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0