vrickat

Tanken var föreläsning 10-12, hem och göra mat för att sedan byta om och åka tillbaka till skolan för kvällskursen.
Tanken var vilodag då jag inte skulle finna någon tid till att träna.

Föreläsningen visade sig vara mellan 10 och 13, jag gav upp vid elva, den gav mig verkligen inget alls. Boken ger mig mer. Frågan är om man ska gå på hans kommande föreläsningar eller om man ska skippa dem också..
Åkte hem och gjorde iordning mat, pluggade lite och tog en powernap på soffan.
Tillbaka till skolan och det som skulle vara praktiska tillämpningar visade sig vara ett stenhårt träningspass. Vi körde lekar med kolhydrater och protein, basket och rugbybasket. Jag var svettig som en  gris efteråt och helt slut. Roligt så in i helvete var det och jag har visst saknat idrottslektionerna i skolan kom jag fram till.
Hursom så lyckades jag någon gång under uppvärmningen stuka foten, vilket jag självklart inte kände av när jag var varm. Att gå hem från stationen sedan var inte jätteroligt och min inplanerade mil jag tänkt springa idag får utebli. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0