lista

Lovar du att vara ärlig? Allt för att slippa plugga.
Du heter: Linda
Smeknamn: Allt mellan himmel och jord, från bejb till mittlillaknyta. Oftast är det dock bara Linda.
Låt som när du är ledsen sörjer till?: Mad World
Beroende av: Träning och ciggeluringar till och från.
Vad tror folk om dig?: Tydligen att jag är en bitch.
Stämmer det?: Jag får hänvisa frågan till någon av dem som umgås med mig.
Vad får du oftast komplimanger för?: T brukar till och från säga att jag är snygg/söt osv. Annars är det dåligt med komplimanger.
Vad säger du för att imponera på någon?: Jag brukar inte försöka imponera på någon.
Hur imponerar man på dig?: Man är sig själv och ärlig.
Brukar du skratta för dig själv?: Oja, är något roligt så skrattar jag, vare sig det är någon i närheten eller inte.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Ok
Var bor du?: I en vindsvåning i Norrköping
Trivs du där?: Sådär, jag gillar människorna jag umgås med och jag gillar lägenheten. Norrköping som stad är inte så mkt att ha kanske, hoppas på att det blir bättre i takt med vädret.
Äger du några converse: Ett par, vill dock köpa mig ett par vinröda i år igen, men jag lyckas fan inte hitta några.
Sprit, cider, vin eller öl: Beror på väder, ekonomi, utgång eller hemmafest osv.
Brukar du bli för full: Det händer väldigt sällan, tack och lov.
Är du allergisk mot något: Tomatkärnorna, lite mot ägg och kyckling, laktos, nötter, barnängens produkter, starkt parfymerade saker, friterat och så har jag säkert missat något.
Hur svarar du i mobilen: Beror på vem det är som ringer.
Antal timmar sömn inatt: Lagom många.
Brukar du komma i tid: Ja, är oftast för tidigt också. Att komma sent tycker jag faktiskt är rätt fult, om man inte har någon bra anledning till det dock eller om det händer någon enstaka gång.
När mår du bra: I rätt sällskap, helst med killarna runt omkring mig i solen på festival, med en öl i ena handen och en cigg i andra.
När blev du fotad senast: När Karin tog kort.
Hur känner du dig nu: Trött och lite sur för att vi inte har trean, annars rätt nöjd då jag pluggat duktigt på biblioteket i några timmar.
Vanligaste färg på dina kläder: Jeans och tröjor i grått, vitt, svart eller marinfärg.
Vad tycker du om fötter: Illa
Vad saknar du: sommaren, pengar, människor
Hade du en bra kväll igår: Jadå, även att mitt humör inte var ett av de bästa
Favorit dryck på morgonen: Oboy, te eller c-vitamin
Rakar du benen: Ja, om jag har råd med rakblad.
När brukar du oftast gå och lägga dig?: Mellan tio och elva
Är du blyg?: När det gäller telefoner, annars lite ibland, oftast inte.
Sysslar du med någon idrott: Springer och styrketränar på gymmet.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nix
Har du spytt offentligt: Ja
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Njuta
Är du nöjd med ditt liv: Nej, jag befinner mig lite på fel plats, har för lite pengar osv osv. Däremot så skulle jag ju lika gärna kunna dö direkt om jag vore nöjd, då har man ju inte direkt något att sträva efter.
Är du bortskämd: Nej. Jag får lite kläder eller pengar av mina föräldrar ibland men inte alls ofta.
Vad gör du i morgon: Vaknar, pluggar, äter, städar, tränar, pluggar, ser på tv, går och lägger mig igen.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Inte en aning, och hade jag vetat så hade jag dock inte vetat vad personen hetat.
Vad längtar du till?: Våren och sommaren.
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Jag är rätt gnällig när det kommer till äkta vänskap. Bra vänner ja, någon enstaka äkta vänskap ja. Lever med en av de bästa vännerna.
Vad använder du för shampoo?: Något som ska vara bra för håret.
Hur gammal är du: 19, fyller system i sommar
Tycker du om någon just nu: oja
Gröna eller röda äppeln: Båda
Gillar du golf: Nix, har börjat vänja mig vid minigolf men inte mer
Vilken tid gick du upp idag: 06.37
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: yes, gråa med häftiga dödskallar på. har ärvt dem från min lillebror.
Är det okej att gråta: beror på sammanhang
När grät du senast: några dagar sedan.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en lägenhet i Sthlm antagligen.
Bär du glasögon eller linser: nix
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: hah! märkeskläder är för töntar!
Har du piercing: Öron, septum och läpp. Läppen får dock inte sitta i atm, tandköttet gillar den inte och jag måste komma fram till om jag vill offra min tand för ett smycke
Vill du gifta dig: Ska man ha barn lär det väl nästan bli ett måste i dagens jävla samhälle med lagar och regler om allt skit hit och dit. Jag vet faktiskt inte om jag vill.
Vill du ha barn: inte just nu, kanske senare
Solar du ofta: nej, men någon gång i bland för att slippa mina torra armar
Är du bra på att laga mat: Inte enligt T, men jag kan äta det.
Är du flygrädd?: Nej, men överkänslig
Hur vig är du: Jag är inte ovig men inte överdrivet vig.
Är du musikalisk?: inte för fem öre, men till och från så får jag ändå för mig att lära mig spela saker och ting.
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten
Vilken är din favoritglass: chokladglass eller piggelin
Tror du på ett liv efter döden: nej
Tycker du om sushi: nej, kallt ris och fisk = blä för lindas del
Vad äter du helst när du ser på film: frukt
Har du tandläkarskräck: nej, hade varit jobbigt att vara rädd för mamma
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Morgon
Vilken ögonfärg har du: gröna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: vem har inte?
Biter du på naglarna: nix, jag pillar sönder dem istället
Röker du: typ varannan dag lol.
Hur ofta tränar/motionerar du?: i vanliga fall varje dag. försöker att ha minst en vilodag men jag är dålig på det. just nu tränar jag dock inte alls för att jag varit klumpig nog att stuka foten
Senaste låt du hörde: oj, någon under tiden jag pluggade på bibliotektet men jag kommer inte ihåg vilka jag hörde ens. koncentrerade mig faktiskt på pluggandet.


Okej, jag påbörjade listan i eftermiddags, sedan struntade jag i den, cyklade till biblioteket och pluggade och nu väntar jag på lite to me så nu blev den klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0