uppe innan tuppen, uppe innan sex.



Halv sex tog jag mig upp idag, jag är förvånad över att jag fortfarande fungerar normalt och inte har somnat stående.
Vid åtta började första föreläsningen, vid tio den andra. Strax innan den tog slut vid tolv så var det svårt att hålla ögonen öppna. Köpte boken vi ska ha till nästa del i denna delkursen, som börjar redan på måndag, Psychology. För BARA 668kr, faktum var att det faktiskt var billigt för att vara den. Adlibris säljer nämligen samma, fast för 1200, det är ju inte direkt som hittat men måste man så måste man. Lyckades ju i alla fall att få den för halva priset moreless.

Hämtade ut ett paket från tradera på vägen hem, nu är jag ägare till en massa gulliga tavlor. T bara fnös åt dem dock.
Efter en hel del pluggande så begav jag mig till gymet där jag mötte Karin och Jenny. Det blev en timme på löpbandet idag, nu sitter jag därför här med en skön, trött känsla i benen.
Väntar på att House ska börja och att T ska komma hem, ska dock passa på att plugga lite mer innan dess.

Kommentarer
Postat av: Tore

Jag fnös väl inte, såvitt jag vet?

Dock så är väl mitt konstsinne inte direkt skapt för den typen av tavlor, jag är mer för dystopisk surrealism.

2009-03-03 @ 23:02:37
URL: http://pewpew-studios.se
Postat av: Karin

vad var det för tavlor då? rosor? :D

2009-03-04 @ 21:32:42
URL: http://frontalkrock.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0