träningsbehovet behöver bli tillfredsställt

Måste bara börja inlägget med en positiv bild på snödroppar, blommorna som visar att vintern håller på att lämna oss och våren ta vid. Inlägget kommer nämligen sedan bara att bli bittrare och bittrare.

Måste sedan bara fortsätta med en liten kärleksförklaring till min grupp som jag arbetar med i klassen, min seminarie- och att-tolka-ett-liv-grupp. Jag gillar den som fasen. Missar man en gång med gruppen så har man inte bara missat en massa värdefull information inför seminariumet utan man har även missat några timmars skratt och trevligt sällskap.

I övrigt så rinner min näsa fortfarande lika mycket, om inte mer. Halsen är aningen hesare, men gör tack och lov inte så ont längre. Är fruktansvärt rastlös då jag inte kunnat träna ordentligt på en vecka nu, nästan.
Imorgon ska jag plugga hela dagen samt fika med flickorna och gå på studentbio. Det är det sista jag kan unna mig denna pengamånad, sedan lär jag få gräva i skåpen här hemma för att få mat.
På torsdag ska jag, hur jävligt jag än mår då, träna ige och men. Annars kommer jag att ria ut varenda vägg i lägenheten samt göra T tokig på riktigt. Jag brukar vara bra på att gnälla i vanliga fall, men när jag är allergiskt/förkyld och inte får träna så kan jag lova att man inte vill vara i närheten av mig. Surarer och mer irriterad kan man nämligen inte vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0