tack



Onsdagskvällen. Förfest hemma hos Linda, som hade en väldigt fin och mysig lägenhet. Mysiga lägenheter får det att klia i fingrarna på mig, jag vill få iordning vår lägenhet nu. Vårt egna lilla kärleksnäste så att säga.
Det var mycket skratt och internskämt, tack och lov så hade jag dock sett filmen från när de var i Borlänge så jag hängde med någorlunda på vad samtalet handlade om. Det hade nog å andra sidan kvittat, stämningen var fin och jag trivdes bra. Skönt gäng!
När klockan närmade sig elva så tog vi oss till Vasa, där var det öl, dans och ännu mer skratt som stod på schemat. Jag blev bjuden på shot och har jättetrevligt.
Nu håller jag tummarna för att de tyckte någorlunda bra om mig med så att jag kanske blir inbjuden fler gånger. Jag får tacka så mycket för en väldigt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0