söndagskaos



Efter en frukost och att jag sett Madagaskar 2 så gav jag mig ut på promenad idag igen. Fick dock gå själv då T börjar jobba tidigt på söndagar. Det tog en timme och tjugo minuter att gå till strömmen, runt strömmen och tillbaka. Väl hemma igen så var jag svettig, redan innan jag skulle iväg till gymmet.
Såg de första snödropparna för i år. Javisst, de har funnits ett tag, men jag har inte lagt märke till några tidigare i år. När jag klev innanför dörren hemma så bestämde sig vädret för att byta totalt, det är snöblask som kommer ner från himlen fortfarande nu. Tycker synd om T som trampar omkring i detta.
Kastade hursom i mig två mackor och sedan begav jag mig mot gymmet där jag mötte fyra pigga flickor.
Sprang två kilometer som uppvärmning och sedan körde jag styrketräning med Jenny i en timme. Det gick fint och jag är faktiskt trött i kroppen nu, framför allt i benen efter all motion som de har fått den här helgen.
Har precis tagit en dusch och ätit potatis, veg. snitzel med ostfyllning samt sallad och beasås. Mätt i magen nu, väntar på att T ska dyka upp i dörren och sedan kommer kanske Karin och Jenny över en sväng för att titta på Beck här.
Jag ska lyxa med te, frukt och morötter ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0