rester och svammel

En och en halv timmes promenad runt strömmen i vårsolen med T, sedan åt vi resterna från igår, dvs. smördegsinbakad flärkfilé idag igen. Mycket mycket gott.
Lite film och sedan så gick jag bort till gymmet för att springa fyra kilometer, T och flickorna valde att bada istället men jag ville få ur mig lite överskottsenergi och verkligen känna att jag gjort nytta. Badet finns förhoppningsvis kvar ett tag till.

Nu har vi haft en någorlunda mysig kväll, Robinson och försök till att spela spel. Spelet förstörde dock, det var faktiskt för svårt för att vara roligt. Svammel för de som undrar vilket spel vi gav oss på. Orden var inte direkt lätta att förklara då det var så fasansfullt mycket regler.

Nu kämpar jag för att hålla ögonen öppna, ska väl gå och lägga mig så att jag orkar upp imorgon. Ska träna och sedan ägna dagen åt pluggande. Låter som en rolig söndag, får hoppas att den blir givande i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0