nyttig söndag

En och en halv timmes promenad med Jenny blev det. Vi pratade om allt och jag hade mest bara väldigt trevligt.
Sedan blev jag bjuden på lunch och det var sjukt gott, lagad mat är underskattad!
En timme på gymmet blev det sen. Styrketräningen och vi peppade varandra till tusen, jag kommer därav inte att kunna lyfta mina armar imorgon. Det börjar i alla fall att ge resultat, dels att det syns lite och dels att jag kan öka vikten på en del saker.
Nu väntar jag på att det ska bli dags för att fika, får väl se om det blir av alls dock. Borde ha läst väldigt mycket mer i helgen men jag orkar verkligen inte. Boken är verkligen en helvetesbok och jag blir så trött så fort jag öppnar den. Rekommenderar den starkt till alla som har sömnproblem, läs den dock inte liggandes på rygg. Tappar man den i huvudet så lär man nog inte vakna igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0