nytt

Nu har T varit så där fruktansvärt snäll och hjälpt mig med bloggen. <3
Bättre än innan, yesyes. Ska försöka hitta en bra bild att ha i bakgrunden så småningom också, men jag har inte funnit en tillräckligt stor än. Ser bara konstigt ut om jag ska klistra ihop en massa liksom.

Vad kvällen kommer att bjuda på är nog inte riktigt klart än, men det ser ut att kunna bli en lugn kväll hemma hos Karin. Ska nog kanske ut med flickorna från skolan i Linköping imorgon, måste bara kika om ekonomin tillåter det först.
I övrigt så har jag kommit på att jag älskar kläder i "marin-tema", pappa skulle bli så stolt över sin flicka om han såg mig nu!


Datorn går varm av Seasick steve, vädret är grått utanför fönstret, T spelar ballongspel på datorn och jag är rätt glad idag. Det blev löpbandet i 40min tidigare, det är ju trots allt fredag och då frukosten inte var så stadig så fick det bli lite lugnt. En tacopaj har avnjutits och nu inväntar jag som sagt bara en riktig plan för helgen. Lugn kväll med film, te och vännerna låter väldigt lockande så jag håller tummarna för det.
Får se vad T håller tummarna för dock, han åker ju på kryssning nästa helg så jag vill spendera lite tid med honom ikväll.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Lugn kväll låter fint :)



Monki.. ja, det är underbart :) Blev glatt överraskad när jag såg att det öppnat i kalmar.

2009-03-07 @ 13:04:44
URL: http://queenpanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0