matdags

Har läst en del idag, ska sätta mig och läsa fram tills dess att House dyker upp i rutan nu.
Ugnen ska bara bli varm först så att jag kan få lite mat i magen.

Är så fruktansvärt sugen på att åka till Sthlm imorgon, stanna över en natt och åka hem på torsdag. T ska iväg men jag får dessvärre inte plats i bilen. Funderar dock på om jag ska skrapa ihop mina sista slantar och åka buss, jag vill så väldigt gärna träffa pojken och flickan. Om så bara för några timmar, det är faktiskt värt mycket.

I övrigt så är badrummet klart nu, bara badkaret som ska fixas och upp hit. Jag har passat på att dumsuga här hemma i eftermiddagas också, så nu slipper man få fotpeeling av all kattmat som Meche släpar omkring på överallt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0