kondition

Fem minuters uppvärmning, därefter fem kilometer på en halvtimme och sedan crosstrainern i en halvtimme. Så sammanlagt blev det en timmes konditionsträning igår när jag kom hem. Skönt som fan! Ventilationen verkar fungera också, eller i alla fall på väg att fungera snart. Det var inte lika varmt där inne men istället så var luften torr som fan vilket gjorde det tungt i bröstet att andas. Något finns det alltid att gnälla på.

Nu har jag precis fått i mig frukost, ska snart bege mig till skolan för lite gruppdiskussion och seminaruim. Väl hemma igen så ska jag börja min helg med ett besök på gymmet. Tyvärr skiner inte solen idag så min solskenspromenad kommer i alla fall inte att bli av idag, jag håller tummarna för att vädret håller vad det lovat imorgon och att det därmed är strålande solsken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0