kat(t)astrof?

Sitter och surar i soffan, i det enda rena hörnet. Tittar på Lets Dance och planerar för sängen. Jag har ingen lust alls att vara uppe längre. Jag måste verkligen ta tag i mig själv och lösa det här med katterna, risken för att jag måste göra mig av med dem är stor. Eftersom vi inte vet vem det är som kissar så finns det risk för att båda måste bort. Tror dock att det är Meche, Stacia har nämligen aldrig gjort det innan så varför skulle hon börja nu?
Lyckas vi inte lösa det här så måste jag faktiskt kolla om någon vill ta över Meche, hon skulle kanske passa bättre som utekatt, då får hon ju faktiskt kissa överallt. Problemet är väl bara att hon är så fruktansvärt knäig. Det ska gosas, pussas och sovas i knät hela tiden, som utekatt skulle hon ju inte få lika mycket av det.
Vad som kommer hända om vi inte får stopp på det och ingen vill ta över henne vill jag inte ens tänka på, då kommer bara tårarna.

Hursom, Lets Dance. Det är faktiskt spännande att se hur Magnus löser ut det hela. Att se sexig ut i en samba gick lite sådär, han är väl kanske lite väl stor ibland.
Nu är det dock paus och för tillfället är det Hjälp! på fyran. Konstigt jävla program. Svensk humor har en tendes att vara konstig enligt min mening.

Nu hoppade Meche upp i soffan och började trampa runt där det tidigare ikväll hamnade kiss, jag tror den skyldige är funnen. Stacia vill nämligen inte gå i närheten av den delen av soffan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0