it's my life

Igår var roligt, riktigt roligt till och med. Karin tvingades upp på scenen, där fick hon sitta när hela BH sjöng för henne. Initiativet tog chefen för rock-karaoken, en enorm snubbe med en röst som är så mörk att det vibrerar mer i stolen när han talar än vad det skulle göra om man sätter sig på tvättmaskinen när den centrifugerar.
Det sjöngs karaoke, dansades, skrattades och pussades.

Idag är jag fruktansvärt trött, har renskrivit anteckninar sedan onsdagens föreläsning nu. Försöker att hålla mig vaken då det är träning om en timme som står på schemat.
Ikväll ska jag och T leka pensionärer, titta på tv, mysa, somna i soffan och bara ta det lugnt med andra ord.

Nu ska jag bara njuta lite av Bon Jovi, packa ner kläder och handduk till träningen och peppa mig själv för att springa en stund. Får se hur länge jag står ut utan luft, jag är sugen på en timme men jag kommer säkert svimma av syrebrist efter tio minuter. Hoppas verkligen att ventilationen kommer igång snart där borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0