huvud, axlar, knä och tå!



Idag tog jag sovmorgon, till halv tio i alla fall. Sedan ville inte mina ögon vara slutna längre, hur mycket jag än kämpade. Utvilad nu, till tusen.
Igår blev en myskväll med På smällen som filmval för kvällen, hemma hos finaste Karin med finaste Jenny och T. Vi tog och dock hem vid elva då jag kände att jag ville krypa ner under täcket och sova, som resultat av att gå upp halv sex.

Nu har jag och T varit och tränat en veva, blev lite armar, mage och rygg idag. Lugnt, men ändå skönt. Imorgon är det löpning och poweryoga som står på mitt schema. Fram tills dess ska jag bara komma på vad jag ska skriva upp på dagens schema.
Ska börja med en dusch, och nu finns det raklödder igen så nu jävlar ska mina ben bli lite mindre håriga. Sen tänkte jag ta mig till stan för att hitta en vattenflaska model större än den jag har nu. Behöver det till mina långa springpass och jag orkar inte släpa runt på två. Vill helst ha en genomskinlig så jag har koll på hur mycket som finns kvar.
Struntar i utgång ikväll, har varken pengar eller ork känner jag. Så det får bli en annan gång, verkar inte som att det skulle bli så mycket ikväll heller då folk är förkylda eller jobbar.

Nehe, dusch var det nu. Hjälp mig att fylla dagens schema sedan, gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0