hopp om solsken

Nu har jag tittat på Halv åtta hemma hos mig, druckit kompiösa mängder av ett fantastiskt gott te, Grön Njutning. Ett grönt te med hallon, björnbär och vanilj. Man kan i alla fall inte göra annat än att njuta när man dricker det.

Nu tänkte jag springa ner för att inhandla lite mörk choklad och sedan ska jag se fram emot kvällens avsnitt av Medium, på fyran vid 21.00.
Tänkte att jag skulle "fira" lite med choklad, fick nämligen tentaresultatet idag och där stod det G. Att det inte blev ett vg gör mig inget alls, jag är bara fruktansvärt glad över att jag klarade den. Känns skönt att inte behöva ha den hängande över mig. Ska tidigt i säng ikväll, har seminaruim 8-10 imorgon så jag måste upp tidigt. Får dock helg tidigt och det ser jag fram emot. Hoppas på minst en långpromenad i vårsolen, så tittar inte solen fram så kommer jag att bli ledsen.

Köpte mig också en klänning idag. Så nu jävlar måste jag börja använda klänningar när våren och sommaren kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0