facebook

Från början så nej, det var inte roligt alls, en jävla massa skit som man var tvungen att svara på hela tiden eller ignorera. Inte så många som hade det av de jag kände och nej, jag gillade det bara inte. Jag försökte att ta bort kontot men utan framgång.

Nu är jag istället fast. Jag går in och kollar varje dag, flera gånger. Helst så sitter jag inloggad på sidan hela tiden för att se vad som händer alla. Mönsteråslivet är jättelätt att följa, det händer egentligen inte något nytt i den hålan, någon gång. Det är samma gamla visa dag ut och dag in, men lite koll måste man väl ändå ha.
Jag älskar att det är så fruktansvärt många som idag har en facebook, skaffar man nya vänner så frågar man i stort sett direkt om de äger en. Jag har hittat stora delar av min nuvarnade klass och det gör att man simpelt kan bestämma träff för när man ska träffa arbetsgrupper osv.
Det är enkelt att hålla kontakt med gamla vänner och de man saknar, alla kollar ju sin facebook regelbundet.
Ja, jag älskar det nästan nu.

Nu är jag uppe i ottan igen, även att min föreläsning börjar vid ett idag. Bokar man in en tvättid på sin enda sovmorgon, mer eller mindre, så får man väl skylla sig själv. Det ska dock bli skönt med lite rena underkläder igen, nu har jag fått gå över nja-trosorna till nej!-trosorna nästan. Ja, jag har sköna, bra trosor, nja-trosor som man kan använda men inte är några favoriter direkt, samt nej!-trosor, som man kan använda om det verkligen inte finns några andra, men som egentligen borde slängas för att de är för små, trasiga, obekväma osv.

Hursom, ikväll är det fest. Förfest här och två tappra tejer från min klass kommer också hit. Sedan ska vi ut på BH, där bjuds det på karaoke och GH.
Karin fyller nämligen 19 idag! :D Grattis gumman! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0