en sommar med klänningar



Loggar in på bilddagboken för att kolla dagens senaste, det visar sig att Lisa har skaffat en ny blogg. Där ger hon mig direkt ett fint tips på en fin hemsida med underbara kläder och accessoarer. ModCloth.
Jag har redan hittat en mängd olika läckerbitar. En sommarklänning med blommor (ovan), som jag skulle vilja ha hängande i min garderob men som troligen aldrig skulle komma till användning, tyvärr. En svart klänning med fin rosett som ska knytas i nacken (ovan), samma sak med den. Jag måste, och ska, bli bättre på att använda klänningar, för jag skulle verkligen vilja bära upp dessa två godingar, få känna mig riktigt somrig och bli glad av färgerna och mönstret.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0