en måndag med snygga män

Min dag har kryllat av snyggingar idag. Branmännen hade träning nere i simhallen när jag trände imorse. Trevlig underhållning minst sagt, muskler har ju grabbarna i alla fall. Hur de såg ut i ansiktet har jag dock inte en aning om.

Kvällens föreläsning om konflikthantering gavs av en snygging det med. Kände mig dock lite utsatt ett tag då jag moreless fick spela trotsig 12 åring och han skulle skälla på mig.. Muskler hade då killen, och vilka ådror på armarna sedan! Å gud. Han var visst närmare de femtio, men det var då inget som syntes alls kan jag lova.

Nu sitter jag däremot och väntar på den snyggaste mannen i min värld. Min stora kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0