en lördag i sakta lunk

Så känns den här dagen och jag känner nu att jag nog hade behövt ett riktigt rejält träningspass för att orka med den, men nu är det försent dock.
Jag och T tog oss in till stan en sväng, jag hittade mig en vattenflaska, model större men inte model genomskinlig. Vi tog en sallad på Skafferiet och letade sedan presenter till Karin och Jenny. Vi hittade en liten till Karin, dock inte något till Jenny. Det fanns inte ens ballonger med hennes namn på och det var väl moreless det enda som jag visste att hon faktiskt ville ha. Barnet fyller ju vuxen så vi kände att vi får klura ett tag så att vi kommer på något riktigt bra, Karin får fasen vänta med det där riktigt braiga tills hon tar studenten. Man är fattig som student så att säga..

Halv sov i Ts knä ett tag och vi kikade på en rulle och åt chips och godis.
Nu funderar jag faktiskt på att snart bege mig mot sängen, även att klockan inte är mer än tio över nio. Lyssnar på Bright Eyes och har mest bara så där fruktansvärt tråkigt, det är inte roligt alls vill jag lova.

Kommentarer
Postat av: lisagris

du är söt. jag länkade din blogg i min menytjotahejti. :*

2009-03-08 @ 11:17:59
URL: http://birdcatcher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0