är våren här nu?

Har sovit dåligt hela natten och vaknade på helt fel sida vid klockan sex. Solen sken in i hela rummet och inte blev jag på bra humör av det. Slutade med att jag la en tröja över huvudet och vände på mig tusen ggr innan jag somnade om och sov tills tjugo i nio.

Nu är jag på kanonhumör istället! Det är strålande sol utanför fönstret och om tolv timmar så är jag framme i Sthlm.
Ska gå till gymmet och träna i en timme eller två, max två för sedan måste jag hem och duscha. Vill nämligen träna både kondition och styrka idag. Vet att det inte är bra att köra allt på samma dag, vid samma tillfälle, men idag kan jag nog inte hålla mig. Har en fruktansvärd överskottsenergi bara av att se solen genom fönstret!
Hoppas vädret håller i sig nu bara, såg att det skulle vara lika fint på lördag i alla fall. Då blir det en långpromenad igen ta mig fan. Vilka är på?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lång promenad i sol. absolut :)

Ha det så kul i sthlm nu, det är du värd!

2009-03-18 @ 10:38:23
Postat av: Karin

Jag är på :)

Hur länge blir ni borta? du har säkert svarat nånstans men jag är som vanligt trög ;) hoppas ni får det bra <3

2009-03-18 @ 19:06:20
URL: http://frontalkrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0