alkohol en onsdag

Nu är jag brunhårig, sitter och funderar på om jag varit det tidigare eller inte. Antagligen så har jag det, jag är rätt säker, men det var ett bra tag sedan och jag trivs faktiskt i det. Är trött på det röda för en tid, alla har rött hår i dagarna och det är inget roligt att ha samma hårfärg för länge, speciellt kanske inte när det moreless är min riktiga hårfärg också.

Tanken var att jag skulle följa med T och hans kontor ut på krogen senare under kvällen, men då det var så fruktansvärt tråkigt att sitta ensam hemma tills dess så blev jag uppbjuden till hans chef där det var förfest. Blev bjuden på öl, en massa skratt och hade allmänt trevligt.
Vi hamnade sedan på Vasa och även där var det trevligt. T och hans arbetskompis bjöd på sång, det dansades, jag blev bjuden på shot och det var riktigt roligt.
Så för att summera kvällen så hade jag fantastiskt roligt! :) Det blev dock lite för mycket för mig och T fick putta mig hem och jag lyckades sedan somna i duschen och T somnade utslagen över hela sängen. Får tacka Stacia för att hon väckte mig så att jag kunde torka av mig och krypa ner i sängen för att sova där istället. Hon undrade väl vafasen matte snarkade i duschen för kanske...
Idag har jag fått betala för kvällens bravader och det var inte med en nådig bakfylla som jag klev ur sängen. Magen vändes upp och ner av det mesta och huvudet var på väg att explodera, tack och lov så har det gått över nu och därav så ska jag leta fram träningskläderna. Ska träna med flickorna nu, resten av kvällen så ska jag sova på soffan, plugga och se på tv. Om jag känner mig själv rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0