hästmåndag

Idag har jag hunnit med att tvätta, städa, ta en fika på stan med Jenny, Becka och Becka. Gick en liten sväng och införskaffade ett linne samt deo och toapapper, nödvändigheter som man måste ha med andra ord. Nu sitter jag framför TVn och tittar på den värdelösa filmen Mean girls. Har varit i stallet så jag tänkte att jag skulle unna mig lite tv-tid innan det är dags för sängen.

Tömde mobilen på lite bilder så jag tänkte att jag kan unna er dem.

mycket trött Stacia

om man tittar väldigt noga så kan man se två rådjur.
en mamma och ett kid.


karins studentpresent av mig och T

Lassa körde intervallträning på Lurifax, vi fikade med Agnes goda rulltårta och saft. Tränade Maj och sedan så red Agnes och Birgitta en stund i paddocken. Jag provade Tornado en liten stund, det är tydligen upp till oss att se till att han blir riden nu, då hans fodervärd har sagt upp sig och han ska till en ny såfort ägaren hittar en bra. Tung och stor häst att rida, inte lika pigg som de andra i stallet men han var mysig på sitt sätt. Väldigt trevlig häst hursom. Det blir en tur ut dit imorgon förmiddag igen.

i väntan på bussen hem idag


solen kikade fram och jag hoppas den är här för att stanna ett par dagar nu.




fick skuggan av stolpen ivägen, sak samma.



Kommentarer
Postat av: Malin

Jak vil åkså ha heztar :(

2009-06-22 @ 14:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0