tillsammans i solen med jenny

Idag har jag varit ute med Jenny vid sjön för att bada och sola. Det blev dock inget badande då Jenny doppade tårna och ansåg att det var kallt, jag doppade inte ens tårna.
Två timmar och nu är jag röd som en kräfta misstänker jag. Brände ryggen igår så idag har jag försök sola sidorna som var vita mot min röd/bruna mage och rygg.




Vi åkte färja och just här så blåste Jennys klänning upp på ryggen,
därav den väldigt glada minen.




Ska hoppa in i en svalkande dusch nu och sedan ska jag bege mig mot stallet med Karin för att hjälpa till med vad de nu vill ha hjälp med. Det får bli shorts till stallet, annars kommer vi avlida i varma ridbyxor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0