solbränd

Jag började dagen med en frukost i solen för att sedan ta mig iväg och städa. Därefter har jag bara njutit av solen hela dagen. Började läsa Odjurens stad av Isabel Allende mitt på dagen någon gång då min andra bok tog slut. Nu är snart även denna bok slut och gud vad man kan fastna i den.
Ni som inte har tagit er för att läsa något av Isabel Allende än tycker jag ska göra det så fort som möjligt. Nu har jag läst en hel del av hennes böcker och jag har inte blivit besviken än.

Smörjde in mig men blev ändå röd på bröst och mage, hoppas det lugnar sig lite under natten. I övrigt så älskar jag Ts kyl som det finns isbitar i och som snyggt hamnar i glaset genom ett enkelt tryck. Har använt mig av den funktionen många gånger idag, för jag gillar inte varm cola zero.


min plats idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0