skärgårdsnatt <3

Tänkte att jag skulle ta mig och på en joggingtur ikväll, men jag hade verkligen ingen lust eller ork över alls. Det fick bli en promenad istället, som slutade på en timme och en kvart, i rask takt. Väldigt skönt i det härliga vädret och visst för att det hade gått snabbare att springa men det var lätt värt tiden. Tog mig bort till strömmen och gick runt den, fasiken vad fint det är där nu. Grönt och lummigt.



Nu sitter jag med Henna-färg i håret. Jag som inte skulle färga håret ngt mer utan låta min naturliga färg komma fram... När det kommer till håret så har jag verkligen aldrig något tålamod, tur att det den här gången fanns Henna i skåpet och att det inte sliter på mitt stackars hår som skulle trilla av skallen om jag färgar med vanlig färg.

Tog mig en kopp Skärgårdsnatt nu och gud så gott det är! Ja, jag var tvungen att använda ordet gud, för jag kan inte beskriva det annars. Jag har hittat mitt favoritte och jag hoppas att de andra två är lika goda. "Sencha-te smaksatt med smultron, blåbär, grenadine. Vackert dekorerat med smultron, blåbär, gojibär och björnbärsblad."
Det är lent och friskt, sött och helt underbart gott. Rekomenderar det stark till alla som inte har hittat ngt grönt te som de tycker om. Gröna teer har en tendens att vara lite bittra/sura/fräna i smaken kan många tycka, men det här var verkligen raka motsatsen. Köp köp köp!



Kommentarer
Postat av: Lena

Hej Linda!



Vad roligt att du blev nöjd med teerna! Det är mitt mål. Jag försöker lägga med något extra, ett smakprov eller något annat, ifall förpackningen tillåter det. Alltid kul att kunna överraska!



Tack snälla du för att du skriver om mig, jag är verkligen i behov av publicitet!!



Kram,

Lena

2009-06-16 @ 21:26:05
URL: http://www.tefrossa.blogspot.com
Postat av: Lena

Hej Linda!



Vad roligt att du blev nöjd med teerna! Det är mitt mål. Jag försöker lägga med något extra, ett smakprov eller något annat, ifall förpackningen tillåter det. Alltid kul att kunna överraska!



Tack snälla du för att du skriver om mig, jag är verkligen i behov av publicitet!!



Kram,

Lena

2009-06-16 @ 21:26:16
URL: http://www.tefrossa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0