myself & friends

Började dagen med en morgonpromenad på en timme och tjugo minuter. Samma som igår, jätteskönt. Var inte så mycket människor ute på morgonkvisten och det var svalt och skönt vid strömmen. I övrigt så höll jag på att smälta bort, även att klädvalet bestod av shorts och linne. Solen stekte från en klarblå himmel, som sedan blev mer och mer molnig under dagen tyvärr.



nyfärgad. ser dock mer orange ut bara för att jag har en röd tröja, attans.

Jag och Jenny begav oss med Picknick-kassar till en sjö strax utanför Söderköping, minnet sviker när det gäller namnet på den. Där tänkte vi ligga och gassa i solen, bada och bara må gott. Vi blev där i en timme, med handdukarna över axlarna och svor över molnen. Jenny doppade sig precis innan vi begav oss hem.


stora, starka, tuffa jenny som tog sitt första dopp!

Fikade en sväng på stan, mötte upp Karin och Johan och fikade ytterligare en gång innan vi begav oss hem till Jenny. Kvällen avslutades med kubb. 2-1 till Jenny och Johan tyvärr. Nu sitter jag med en kopp Skärgårdsnatt och ska snart sätta mig en bok i handen innan jag kryper till sängs.


sötfisen karin (jag kommer säker bli dödad för den här bilden,
men jag tycker den är väldigt söt!)

Bjuder er också på en bild sedan igår, på sötfisen Anstacia som leker med snöret till kameran när man ska ta kort. <3


Kommentarer
Postat av: Jenny

värd dag faktiskt <3

2009-06-17 @ 23:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0