mobiltömning

Jag lovade att bilderna skulle ha kommit upp redan igår, T har varit på mig och tjatat nu.  Dessvärre så har jag lånat ut kameran och jag orkade inte föra över bilderna innan. Så de kommer imorgon eller på torsdag om jag hinner/orkar, annars så dyker de upp efter helgen. Ni kan roa er med bilder från en mobiltömning under tiden ni suktar.


När man pluggar hemma hos Karin så får man en katt på datorn.


Utsikten från busshållsplatsen. Stallet syns knappt men man ser husen iaf.
Blir som ett barn på nytt när jag får komma ut i naturen och ut till hästarna!


Gräsmattan på innegården fungerar faktiskt att ligga och sola på,
det blåste dock lite för mycket för min smak.


Karin tog kort på lillfisen Linnea.
Hon kan förövrigt säga Linda nu och jag är sjukt nöjd, även att det kanske inte helt och hållet
beror på att jag heter det utan att det finns andra som heter det i släkt och så.
Men så länge som jag kan reta faster Karin så är jag nöjd! ;)


Var med Karin på stan en veva igår.
Hon fann två väldigt fina klänningar och jag ett par bra shorts. 249kr på Gina Tricot.
Varmt och skönt till tusen var det, nackdelen är bara att jag antar en viss tomatfärg i ansiktet när det är så varmt.


Stacia är mammig och söt. Har sovit på soffan i 45min med henne på armen nyligen. <3


Var iväg och förtidsröstade på biblioteket idag och då passade jag på att låna lite böcker också.
Tre stycken av Isabel Allende; Porträtt i Sepia, Eva Lunas berättelser och Odjurens stad.

Har inte riktigt koll på datumen på alla kort så ni får ursäkta det. Nu ska jag byta om till ridkläder och vänta in Karin så att vi kan bege oss till stallet. De har fått en ny liten tös på två år, korsning mellan arab och nordsvensk och jag är så sjukt nyfiken på att se hur pärlan ser ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0