kalas samt student

Bloggtorka, eller rättare sagt internettorka. Jag har faktiskt inte haft ngn lust alls att spendera timmarna framför datorn och därav så får ni stackare som läser min blogg lida lite. Ska försöka att få till en bättre uppdatering. Det är ju midsommar nästa helg, helgen därefter kommer mina föräldrar samt bror, farmor och farfar till staden och sedan är det hultsfred så jag utlovar mer bilder efter dessa tillfällen.

Denna helg började i onsdags, då fyllde Malin 20 vilket vi firade med rosa paket och dricka. Utgången uteblev för min och Ts del, vi tog oss trötta men nöjda hemåt istället.
På torsdagen var det dags för Karins student och det var en väldigt trevlig dag. God mat och gott sällskap.
Lugn fredag och lördag med film hemma hos Karin respektive Jenny. Idag ska T bege sig tillbaka till Småland och jag beger mig dit på torsdag för att fira midsommar där nere.






Bilderna är snodda av Jenny.


Nu ska jag äta rester från igår, dvs smördegsinbakad fläskfilé som bästa T gjorde åt oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0