Ikmo, Oki, Moop, Kiko och alla andra små söta filurer från Monki.



Sitter med en kopp te och en bok framför mig, väntar på att Malin ska sluta jobbet så att det blir dags för henne att bege sig mot Öland och därmed dags för mig att åka till Mönsterås.
Tankarna smiter iväg och jag kan inte koncentrera mig på boken. Jag vill tatuera mig igen. Jag vill pryda min vad, utsidan av vaden med Ikmo och hans vänner. Ja, ni får skrika Monki-nörd åt mig om ni vill. Tycker dock att de där små filurerna är så fruktansvärt söta att jag skulle vilja bära dem med mig överallt.
Kvittona från Monki har alla små figurer på baksidan av sig, jag sparar därav alla kvitton nu för tiden när jag handlar därifrån. Utifall jag någon gång skulle få råd att pryda mitt ben med dem.

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej!



Här kommer en ny länk:



http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=293728&filtertype=0&sortby=6

2009-06-21 @ 14:51:19
URL: http://www.tefrossa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0