ett stort grattis till jenny

Solsken utanför fönstret, vaknade halv fem och trodde klockan var runt åtta då det var så ljust utanför. Fick snällt försöka somna om ett par timmar till innan det var dags att ta sig ur sängen.

Vill gratulera Jenny som tog sitt körkort idag. Grattis gumman!

Var ute i stallet en sväng idag med. En liten tur ute på Gaston tillsammans med Agnes på Silver. Sedan hoppade jag två små språng innan jag skrittade av och pysslade om. Jenny kom och hämtade mig, med Karin som kartläsare.
Fick mat hos Jenny, klass och te hos Karin och självklart en mysig pratstund. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska ägna resten av dagen åt mer än att gå och hämta ut ett paket som kommit till mig och ta en joggingtur senare ikväll.









   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0