Byfolkets Smålandsrulle


den bästa festivalmaten är tillbaka!

I år återvänder de till Hulstsfredsfestivalen! Förra året saknade jag och T dem så att vi trodde vi skulle bli tokiga. Vi letade i evigheter och fråga alla men ingen visste vart dem var. De var helt enkelt inte där, men detta året kommer de tillbaka! Placeringen kommer denna gång vara vid vattnet mellan Pampas och Hawaii. Konstig placering, men jag tänker inte misströsta. Orginaler är tillbaka och även att vi lyckas göra goda rullar här hemma så lyckas vi verkligen aldrig göra lika goda som byfolket.
Nu börjar festivalpeppen att komma igång på riktigt! Mindre än en månad kvar innan vi placerar tältet på Ängland, jobbar och börjar festa.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det är verkligen världens godaste, jag dör lite när jag tänker på dem... Mmmmmmm!

2009-06-14 @ 20:55:58
URL: http://hallonsemla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0